GastroManiacy.pl

Znajdź interesującą Cię restaurację:

Wyszukiwarka zaawansowana >
Znajdź Restaurację w Swoim Mieście:

Poradnik Restauratora

Spis treści:

1. Kim jest restaurator?

2. Jak zostać restauratorem w serwisie GastroManiacy.pl?

3. Jak rozpocząć zarządzanie lokalem/restauracją?

4. Dlaczego warto promować restaurację w serwisie GastroManiacy.pl?

5. Jak zainicjować promocję/reklamę w serwisie GastroManiacy.pl?

6. Co może restaurator w serwisie GastroManiacy.pl?

7. Jak się zarejestrować?

8. Jak się zalogować?

9. Jak dodać lokal/restaurację?

10. Jak powiązać mój lokal/restaurację z kontem restauratora?

11. Jak edytować lokal/restaurację?

12. Jak odpowiedzieć na opinię dotyczącą mojej restauracji?

13. Czym różni się profil restauracji premium od zwykłego?

14. Ile kosztuje pakiet premium?

15. Jak włączyć pakiet premium?

16. Jak edytować dane konta?

17. Jak zmienić hasło?

18. Jak napisać wiadomość prywatną do recenzenta?

19. Gdzie pojawi się odpowiedź na wiadomość napisaną do recenzenta?

20. Jak zrezygnować z otrzymywania newslettera?

 

1. Kim jest restaurator?

 

Restaurator, to osoba zarządzająca kontem restauratora w serwisie GastroManiacy.pl. Może nim być właściciel restauracji, menadżer lokalu lub każda inna osoba wytypowana przez właściciela, do zarządzania kontem w serwisie.

 

2. Jak zostać restauratorem w serwisie GastroManiacy.pl?

 

Aby zostać restauratorem w serwisie GastroManiacy.pl, należy założyć konto restauratora, wybierając opcję „Jestem restauratorem” i postępować według instrukcji.

 

3. Jak rozpocząć zarządzanie lokalem/restauracją?

 

Aby rozpocząć zarządzanie restauracją należy sprawdzić, czy jest już dodana w serwisie. Można to zrobić, wpisując jej nazwę w wyszukiwarkę restauracji, która znajduje się na każdej stronie serwisu. Jeśli jeszcze nie istnieje, należy dodać ją do serwisu; jeśli już jest, należy powiązać istniejący lokal z kontem restauratora.

 

4. Dlaczego warto promować restaurację w serwisie GastroManiacy.pl?

 

Warto promować restaurację w serwisie GastroManiacy.pl, ponieważ potencjalni klienci coraz częściej korzystają z internetu, aby poznać opinie innych dotyczącą lokalu, do którego chcą się wybrać. Warto dbać o swoich klientów, aby byli zadowoleni oraz zachęcać ich do wyrażania swojej opinii właśnie w serwisie GastroManiacy.pl. Oferujemy możliwość komunikacji z klientami/recenzentami, którzy dodali opinię o lokalu. Na opinię można odpowiedzieć zamieszczając pod nią swój komentarz lub wysłać prywatną wiadomość do nadawcy. Należy jednak pamiętać, że wiadomości wysyłane do recenzentów są monitorowane przez administrację. Usunięcie lub zmiana opinii recenzenta, możliwe są jedynie za jego zgodą.

 

5. Jak rozpocząć promocję/reklamę w serwisie GastroManiacy.pl?

 

Istnieje wiele sposobów promocji i reklamy restauracji w serwisie GastroManiacy.pl. Jesteśmy elastyczni: w podejściu do poszczególnych klientów, bierzemy pod uwagę wiele czynników, min. usytuowanie lokalu. Różnicujemy ceny promocji i reklamy w serwisie GastroManiacy.pl dla restauratorów z Warszawy i małych miejscowości. Promocja restauracji, zaczyna się od ustalenia szczegółów z administracją serwisu, w celu dobrania najkorzystniejszych metod. Pierwszym i podstawowym działaniem może być włączenie pakietu premium, którego cena również uzależniona jest od miejsca, w którym znajduje się lokal. Proponujemy też bannery reklamowe, wysłanie mailingu do odpowiedniej grupy użytkowników, pozycjonowanie restauracji w wynikach wyszukiwania, artykuły sponsorowane, akcje promocyjne, kupony rabatowe itp. W celu ustalenia szczegółów zachęcamy do kontaktu przez adres mailowy: kontakt@gastromaniacy.pl lub tutaj: reklama.

 

6. Co może restaurator w serwisie GastroManiacy.pl?

 

Restaurator w serwisie GastroManiacy.pl może:

 

- zarządzać profilem swojej restauracji, edytować i uzupełniać informację

- może włączyć pakiet premium, wzbogacając profil restauracji o dodatkowe opcje oraz informacje

- może reklamować i promować restaurację dzięki różnym działaniom marketingowym

- może aktywnie uczestniczyć w społeczności, obserwując opinie swoich klientów; zarówno pozytywne, jak i negatywne

- może odpowiadać na opinie, dzięki opcji komentarzy restauratora

- może wysyłać wiadomości prywatne do recenzentów, w celu podziękowania za opinie pozytywne lub poznania powodów zamieszczania mniej pochlebnych ocen. Znajomość opinii klientów pozwala wyeliminować wszystkie wady lokalu, co przekłada się na satysfakcję i chęć dalszego korzystania z usług restauracji.

 

FAQ Dla Restauratorów

 

7. Jak się zarejestrować?

 

Aby zarejestrować się w serwisie GastroManiacy.pl, należy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się” w górnej części strony, po czym wybrać opcję „Jestem restauratorem”. Następnie, trzeba uzupełnić wymagane pola: podać imię i nazwisko, numer telefonu restauracji, stanowisko, login, który będzie używany do logowania, adres e-mail, województwo, miasto oraz hasło, które będzie używane przy logowaniu.

 

Uwaga!

Numer telefonu restauracji jest niezbędny do tego, by powiązać konto z istniejącą restauracją.

Podając adres e-mail, należy zwrócić uwagę, by był to najlepiej ten sam adres, który widnieje na oficjalnej stronie restauracji. W ten sposób unika się procesu weryfikacji i ryzyka związanego z możliwością podszywania się pod właściciela lokalu.

 

Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych informacji, przechodzimy do opcji powiązania restauracji z kontem restauratora (można to zrobić również później w panelu restauratora). Jeśli naszej restauracji nie ma jeszcze w serwisie pomijamy ten etap, a po zakończeniu rejestracji będziemy mogli dodać restaurację, klikając w przycisk „Dodaj lokal”. Jeśli jednak chcemy powiązać restaurację już teraz, wpisujemy jej nazwę w wyszukiwarkę znajdującą się poniżej. Po odnalezieniu swojego lokalu, klikamy „Dodaj do moich lokali”. Po weryfikacji przez administratora lokal zostanie powiązany z kontem.

 

Na koniec rejestracji po wpisaniu wszystkich informacji, musimy jeszcze zaakceptować regulamin serwisu i kliknąć przycisk „Załóż konto”. Po chwili, na adres e-mail podany podczas rejestracji, przyjdzie wiadomość potwierdzająca. Po jej otrzymaniu, należy kliknąć w link, aby potwierdzić rejestrację. Po tej czynności nasze konto jest już aktywne; możemy się zalogować, dodać lokal lub edytować już istniejący profil naszej restauracji.

 

8. Jak się zalogować?

 

Aby się zalogować, należy kliknąć w przycisk „Zaloguj się” w górnej części strony. Wpisujemy login oraz hasło ustalone podczas rejestracji i klikamy „Zaloguj się” poniżej. Po tej czynności jesteśmy już zalogowani i możemy korzystać z serwisu, jako zalogowany użytkownik/restaurator.

 

9. Jak dodać lokal/restaurację?

 

Aby dodać lokal/restaurację, należy się zalogować i kliknąć „Dodaj lokal” u góry, po prawej stronie. Następnie należy podać wszystkie potrzebne informacje wyszczególnione w formularzu dodawania lokalu i potwierdzić klikając „Dodaj lokal”. W przypadku późniejszych zmian, np. numeru telefonu, godzin otwarcia, menu itp. nie ma żadnych problemów z ich edytowaniem.

 

10. Jak powiązać mój lokal/restaurację z kontem restauratora?

 

Lokal można powiązać podczas zakładania konta restauratora lub później w panelu administracyjnym restauratora, klikając w zakładkę „Moje lokale / Połącz lokal”.

 

11. Jak edytować lokal/restaurację?

 

Aby edytować lokal/restaurację, należy założyć konto restauratora i powiązać je z istniejącą restauracją. Po weryfikacji administracji i przypisaniu restauracji do konta restauratora, będzie można dokonać edycji informacji w profilu interesującego nas lokalu.

 

12. Jak odpowiedzieć na opinię dodaną do mojej restauracji?

 

Aby odpowiedzieć na opinię, należy się zalogować jako restaurator (konto restauratora musi być powiązane z restauracją, której dotyczy opinia). Następnie, w profilu restauracji, należy znaleźć opinię i kliknąć przycisk poniżej: „Jesteś właścicielem restauracji? Chciałbyś odpowiedzieć na tę opinię?”. Po kliknięciu będzie można napisać odpowiedź/komentarz.

 

13. Czym różni się profil restauracji premium od zwykłego?

 

Profil restauracji premium posiada dodatkowe opcje (facebook, e-mail, strona www, menu, zdjęcia, filmik pokazowy restauracji, a także możliwość wybrania większej ilości parametrów typ lokalu i rodzaje kuchni), dzięki którym potencjalny klient może łatwiej; znaleźć lokal w serwisie, bardziej zainteresować się ofertą restauracji lub po prostu uzyskać wszystkie niezbędne informacje, których szukał.

 

W miarę rozwoju serwisu, będziemy wprowadzali więcej udogodnień dla posiadaczy pakietu premium, tak, aby maksymalnie zwiększyć ich zadowolenie oraz skuteczność promocji lokalu.

 

14. Ile kosztuje pakiet premium?

 

Cena pakietu premium uzależniona jest od miejsca, w jakim dany lokal/restauracja się znajduje. Dla restauracji znajdującej się w Warszawie, będzie wyższa, niż dla lokalu znajdującego się w małej miejscowości. W celu ustalenia szczegółów, zachęcamy do kontaktu na adres mailowy: kontakt@gastromaniacy.pl lub tutaj: reklama.

 

15. Jak włączyć pakiet premium?

 

Aby włączyć pakiet premium, należy skontaktować się z administracją serwisu. W celu ustalenia szczegółów, zachęcamy do kontaktu na adres mailowy: kontakt@gastromaniacy.pl lub tutaj: reklama.

 

16. Jak edytować dane konta?

 

Aby edytować dane konta, należy kliknąć w przycisk z nazwą użytkownika, znajdujący się u góry strony. Zostaniemy przeniesieni do panelu użytkownika, gdzie, klikając po lewej stronie w „Edycja danych konta”, będziemy mogli edytować: adres e-mail, województwo oraz dodać lub usunąć zdjęcie/awatar.

 

17. Jak zmienić hasło?

 

Aby zmienić hasło, należy wejść w panel użytkownika, kliknąć w zakładkę „Zmiana hasła”, uzupełnić odpowiednie pola, potwierdzając przyciskiem „Zapisz”.

 

18. Jak napisać wiadomość prywatną do recenzenta?

 

Aby napisać wiadomość prywatną do innego użytkownika/recenzenta, należy wejść w jego profil w serwisie GastroManiacy.pl i kliknąć „Napisz wiadomość”. Kolejno należy wpisać tytuł wiadomości, treść wiadomości, po czym kliknąć przycisk „Wyślij”.

 

19. Gdzie pojawi się odpowiedź na wiadomość napisaną do recenzenta?

 

Gdy otrzymamy nową wiadomość prywatną od recenzenta, u góry, przy naszej nazwie użytkownika pojawi się numerek z ilością nowych wiadomości. Aby je odczytać, należy kliknąć w nazwę użytkownika u góry strony (zostaniemy przeniesieni do panelu użytkownika). W zakładce „Wiadomości / Poczta” znajdują się wszystkie nasze korespondencje: wysłane i otrzymane. Tam również możemy odpisać na otrzymaną wiadomość.

 

20. Jak zrezygnować z otrzymywania newslettera?

 

Chcąc zrezygnować z otrzymywania newslettera, należy wejść w panel użytkownika, kliknąć w zakładkę „Powiadomienia newsletter” i odznaczyć odpowiednie pole, a następnie potwierdzić klikając „Zapisz ustawienia”.

GastroManiacy.pl

© Gastromaniacy 2014
Wszystkie prawa zastrzeżone
Wykonanie: RevolWEB.pl